torsdag 16 augusti 2012

Liten paus.

Farmor "gav" mig en paus en stund. Vet inte vad hon gör med My just nu men hon tog henne i famnen och sa, nu ska mamma få en liten paus. Gulligt.

Åååååh, jag vill att köket ska vara klart nuuuu!
Men nu är det som sagt på G i alla fall. Det som är kvar är att passa in hällen, få upp fläkten, få in diskmaskinen på plats, och sätta upp skåpsluckor och hyllor. Och sen måste även lite rör dras hit och dit och lite spottar sättas upp. Och så ska ju kaklet på plats också. Fan, det är ju mycket kvar när man lägger upp det så här! Jaja, den som väntar på nå gott...

Så just nu händer inte så mycket. Man lever i en flyttkartong och försöker fixa och dona i huset så gott det går. Jag har fått jättemycket hjälp av mamma, syrran och Micke på sistone också, det har gjort så mycket.
Så man vill ju verkligen bara börja packa upp saker och ting så man kan börja "leva normalt" igen.

Förresten så har Louise nån överraskning till mig den 3:e November (födelsedagspresent som hon planerat redan nu!!).. Har ingen aning om vad det är men hon kan inte dricka då, så jag hoppar nog också det. Inte så värst kul att dricka själv. Är i alla fall sjukt nyfiken på vad det kan vara...!

Ska ringa exet nu och kolla när Björn kommer hem då hans mobil är död..

Inga kommentarer: