onsdag 29 augusti 2012

Onsdag?

Är det Onsdag idag? Jag har fan inte koll längre. Jo, det var det. Tack för den infon kalendern.
My och Björn sover just nu i våran säng, gick precis in för att hämta adaptern till datorn och dom såg så söta ut. Mina älsklingar.

Jag sitter här med lite té och Ben & Jerry's just nu och bara njuter av lugnet. Har precis innan monterat ihop hallbänken, det blev jättebra. Det enda som fattas i hallen är listen mellan klinkern och laminatet, och spegeln ovanför bänken. Det kan till och med jag fixa, fanns ju redan en spik att hänga upp den på.


Jag vågade mig in i tvättstugan idag, eller ja, det har jag ju gjort förut, men bara snabbisar sen jag såg hulken-spindeln. Fiiiii faan, fick en bild i huvet av att spindeljäveln kryper på mig när jag sen är där nere och tränar.. *RYSER*

Nu ska jag passa på att vila lite innan Mysan vaknar.

Inga kommentarer: