tisdag 25 november 2014

Nått målet jag lovade mig själv!

Yaaaay fuckin' yaaaay! Sitter och äter frukost men dansar inombords! Nu har jag nått mina -11 kg jag lovade att loosa tills Julafton, och 4 veckor tidigare dessutom. Klapparmigsjälvpåaxeln.

Tack Viktväktarna måste jag ju säga. Utan dem hade jag ju faktiskt inte klarat av den här viktnedgången, det är jag säker på. Men det slutar inte där. En hälsosam vikt för mig ligger runt 63-65 kg. Så jag ska fortsätta i samma takt! Nästa delmål är 70 kg, bra med små delmål längst vägen!

Sen blir det en liten paus över jul. Men ska tänka på att äta måttliga mängder. Vill ju inte går upp allt jag gått ner!

Nu ska jag dricka upp mitt té och mata lilleman.

1 kommentar:

Camilla sa...

Wihoooo, bra jobbat tjejen! Vilket resultat! :D Jag har fortfarande paus från VV, men ska nog plocka upp det igen nästa vecka. Känner att saker och ting börjar falla på plats så att jag orkar fokusera även på mat. I dagsläget har jag inte lagat middag på tre veckor, tur man har en sambo som kan vara lok och dra mattåget ett tag...