fredag 28 november 2014

Ska-inte-sova-utan-tutte-bebis.

My sover sen en timme tillbaka. Loui somnade precis efter flera om och men och vaknar nog om 5-10 minuter ändå. Han har varit vaken sen 6 i morse och där emellan sovit 19 minuter, en gång. Det är asjobbigt att han inte kan somna själv.. speciellt då han vaknar till så lätt i sömnen.. Vet inte vad jag ska göra. Detta tär nåt fruktansvärt mycket på min sömn och mitt psyke. Att till att börja inte så sova så mycket på nätterna då han jämt ska snutta, FLERA gånger under natten... för att sen bara somna i famnen på dagarna dem gånger man är hemma.. det är tufft.

Happ, nu vaknade han igen då.. efter bara 5 minuters sömn.... KUL.

Update: Ok, nu körde jag in nappen i munnen på han och så somnade han om, skönt att han accepterade den just nu... men han vaknar nog när som skulle jag gissa på...

Aja, så länge jag hinner äta min "lite" försenade lunch så...

Inga kommentarer: