torsdag 20 november 2014

Motivation!

Pour moi.

2007. Passade rätt bra i rött också :-).
Hittade denna bild på en hårddisk som vi tog fram i samband med att vi fixade Loui's rum.. herregud.. that was good old times right there. Då vägde jag nånstans runt 65 kg skulle jag tro. Åh, vad ännu mer motiverad jag blir när jag ser sånt här! I kväll blev det en hel del frukt till kvällssnacks.. kände mig både hungrig och sugen (gottade till med en cupcake hos Maria och åt en extra god frukost som innehöll en hel del points), och nu är det lugnt :-). Nä. ner till den där vikten vill jag!

1 kommentar:

Therese sa...

Åh vilken fin bild! Skitsnygg i rött hår är du också! Färga ;)
Ja kasslern idag var ingen fara, 1,5 dl grädde och lite creme fraische och resten vanlig mjölk. Men osten var inte så bra, likaså riset..
Jag räknar points när jag är ledig bara. Tycker det är krångligt och omständigt med appen, MEN jag blir tok-motiverad av dig så jag ska försöka räkna varje dag istället. Vågen tickar neråt, några hekton i veckan typ. Du ammar ju och då bränner man kalorier som satan, vilket är superbra!
Måste träna också!! Måste måste måste!!
Ja håll tummarna för lägenheten nu. Man vet aldrig. Även fast man är på plats 30 så kan det gå vägen ändå :)Skulle vara så himla kul! de är alldeles nyrenoverade och de kommer ombildas till bostadsrätter snart, vilken jäkla chans alltså! Hoppas på lite tur bara.
Ja vi måste ses snart! Jobbar hela nästa vecka också, men veckan efter vore perfekt! Styr upp en lunch med Nina också kanske?
Puss o kram
PS: det är sån där jobbigt text nu igen när man kommenterar här, går knappt att se vad det står ;(