tisdag 4 november 2014

Tisdag - vägning.

Sitter här och ammar Loui och känner mig lite tveksam. Vägde mig nu på morgonen och som vanligt visar den olika nästan varje gång. Men som tur har jag den andra vågen som backar upp det "verkliga" talet, som i slutändan blev 75,7 kg. Alltså -2,8 kg om det nu mot förmodan stämmer!? Har i alla fall reggat den vikten i VV. Förra veckan kan ju ha valt fel siffra av allt den digitala vågen hade att erbjuda, så egentligen inga konstigheter (har nog mao ine gått ner hela 2,8 kg då heller vikten vi är en väldigt hög siffra att förlora på en vecka och dessutom inte så bra).. Men men! Nu är jag nästan nere vid mitt andra delmål som är 75,5 kg. -8 kg totalt sen jag började den 30/9! Det känns otroligt bra!!



Nu ska jag äta frukost, sen åka och handla lite mat då det som sagt ekar tomt i alla skåp här hemma!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fantastiskt bra jobbat!

Carita sa...

Tack Camilla <3