fredag 7 november 2014

3 månader.

För 3 månader kom han till världen, lilla Loui. Tiden rusar förbi.
Jag är sjukt glad att vi bestämde oss för att skaffa ett barn till, och att vi dessutom fick ett friskt och välmående barn. Visst är det tufft med två små men det blir nog enklare (hmm, inte med trots- och tonåren kanske..) framöver, i alla fall när jag slutat amma.. tror jag..

Tror (hoppas) i alla fall att My och Loui kommer ha bra kontakt medan de växer ihop och sen när de blir vuxna. Jag är sjukt glad över att jag har så fina syskon. Alltså, ensambarn, hur har ni klarat er genom livet?!

1 kommentar:

Therese sa...

Åh de är så fina!! <3
Men alltså My's frisyr Hahahaha det är så gulligt! Den som klippte luggen måste ha varit helblind haha. Och hon är så toksöt så det gör det bara ännu mer charmerande :)