onsdag 5 november 2014

Lite irriterad.

Nu känner jag mig lite sur...
Varnar er som läser er nu då jag ska beklaga mig över min sambo.. det här är min blogg, här ventilerar jag mig.

Nu är det tredje dagen den här veckan då han inte behagar att höra av sig, i dag skulle han komma hem tidigt dessutom, och med tidigt förväntar jag mig 18.00 då han slutar 17.00. En timme hem från där han jobbar tar det knappast och skulle det göra det så skulle han säkerligen hinna dra iväg ett sms eller ringa...... Jag vet att han har mycket nu men han ska bara veta att det kan vara jävligt drygt att leka ensamstående förälder här hemma varje eftermiddag/kväll. Speciellt dem dagar då My inte är på det bästa humöret. Så nä, nu är jag lite sur.. bad honom senast i går kväll att höra av sig så jag vet ungefär när han kommer hem ifall jag ska plocka undan middagen så den inte blir dålig av att stå framme för länge.

Nu ska jag ta hand om en hungrig och trött liten kille och därefter sätta på My pyjamas och borsta tänderna.

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, man har rätt att vara sur ibland :) Ett sms hade han väl iaf kunnat dra iväg? Men killar, de verkar inte fatta sånt där alla gånger :/

Vet inte om det är kolhydraterna som gör det heller, åt inte mkt sånt under mina två månader med World of Shape, då var det fokus på protein. Jag har dock funderat på om det kan vara laktos?! Men då borde jag väl haft känning av det innan jag var gravid och det vet jag inte om jag hade?! Tror det är magmusklerna som gett vika när jag var preggo, känns som mina magmuskler är mer delade än vad de ska vara normalt :/ Borde gå till sjukgymnast och få det kollat, har vänner som gått till en sådan och fått bra hjälp mot 'gravidmage' :)