torsdag 13 november 2014

Idioter som inte kan "se" skyltar.

Dagens i-landsproblem jag måste få beklaga mig över lite.

Blir irriterad varje gång jag är på Ica maxi. Där finns så kallade familjeparkeringar, vilket innebär att det finns lite extra "space" mellan bilarna så det blir enkelt att ta ut barnen, och inte alltför långt ifrån entrén. Tyvärr finns det ALLTID idioter som ställer sig där som inte har barn... Det är en riktig energitjuv för min del. Denna gång fanns en plats ledig för oss, men för det mesta brukar det vara smockat.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Yo.

Du vet väl att det inte går att bevaka på dom platserna.
Ja jag vet hur jävla surt det är med en liten som bara slänger upp dörren eller 2 äldre 90+ are.
dom är värre än min dotter.


// Du vet vem :p

Camilla sa...

MMm, kan oxå bli irriterad på sånt. Och ibland är det nån som faktiskt har en bilbarnstol som parkerat där, men sen ser man att de inte ens har med sig barnen. Så varför stå där då?? Folk är så lata och orkar inte gå tio meter extra :(