lördag 8 november 2014

Rolig förmiddag = inga tårar.

I vanliga fall får man som förälder vara (stå ut) med om flera par tårar per dag, dels krokodiltårar då barnet inte får göra som h*n vill men även riktiga tårar då barnet skadar sig. I dag har vi inte fått några tårar från Mysan. Än. Och det känns väldigt skönt.
My ligger och sover nu efter en massa lek och bus hemma hos farmor och farfar. Vad hon gillar att leka där. Lovisa hade dessutom hittat en fin prinsessklänning med tillhörande tiara och stav på loppis. Åh vad My vart glad över att ha på sig den fina klänningen och kronan. SÅ NÖJD. Dessutom tycker jag att det är superkul att Lovisa orkar leka så mycket med My, det värmer mitt hjärta.

Loui hos farfar, vet inte vad det är för blick han ger mig, hehe.
My hade även fått en ny stol :-), snälla farmor som fixar en massa till sitt barnbarn, SÅ GULLIGT.
Hos farmor och farfar får man ta mycket smör på smörgåsen, hehe!
Ser ni så nöjd hon är i sin klänning?!?! 



Farmormys.
Om några timmar kommer som sagt Jenni och Micke över. Jag ska komma på vad jag ska göra med kasslern tills dess..

Nu hoppas jag att Loui kan sova en liten stund också så han vaknar utvilad sen och att jag får lite lugn och ro en stund.

1 kommentar:

Therese sa...

Åh vad fin hon var i sin prinsessklänning! Som en riktigt liten prinsessa :)