torsdag 27 november 2014

Tröttmössa.

Det här med att försöka vila under dagen.. det går liksom alltid snett. Om inte Loui vaknar precis när jag ska somna, så ringer telefonen, om inte telefonen ringer så är det nåt annat.
I dag ringde telefonen och då var det Anu från förskolan som ringde. My hade hostat väldigt mycket och då är det inte så kul att vara där förstås. Ja, det var ju bara att masa upp sig ur sängen när man nästan somnat och hämta lillskrutt. Nu sover båda två och jag är vaken.. Kan jag somna nu tror ni? Näe... för pessimisten i mig tänker att Loui säkert vaknar när som helst då han ligger i babyskyddet och behöver lite rörelse då och då.. BLÄ.

Åt en lite annorlunda lunch i dag... Ett sånt där stort tunt pitabröd med nutella på, och en massa frukt till.. den ni. Mätt och belåten är jag dock, och med 18 points kvar till middag i kväll.

Nu ska jag läsa min Amelia som trillat ner i brevlådan. Ha det gott!


Inga kommentarer: