torsdag 6 november 2014

Årets första snö.

Nu har snön kommit till Stockholm, och självklart bara tillfälligt i vanlig ordning! Mysigt! Det snöar på rätt bra må jag säga. Björn trodde att det skulle sluta innan det täcker marken men enligt vädret efter morgonnyheterna så kommer det att fortsätta fram till eftermiddagen, hehe! Ännu mysigare! Skulle vara kul att hämta lillskrutt med pulkan i dag faktiskt! Vad glad hon skulle bli!


Vad händer i dag då?
Dagen började med frukost med hela familjen, sånt älskar jag. Frukost, som är det bästa målet på hela dagen + att få dela den med sin kära familj.. kan det bli en bättre start på morgonen? Nä.
Jo, jag ska ner till parken med grannen till nån föräldragrupp där man får pyssla med sina bebisar. Får se om det är nå mer folk där än vi två då, förra gången var det bara Maria där, hehe.. Ingen brådska dit dock. Det börjar inte förrän om två timmar. Så man hinner göra i ordning sig i lugn och ro.

I skrivande stund sitter Loui i sin babysitter och charmar brallorna av mig. Älskar hans söta leende och skratt. Man blir helt varm i hjärtat!

Hmm, dags att ta måla naglarna igen ser jag, eller va säger ni?
Ha nu en härlig dag i det vita guldet!

Inga kommentarer: