tisdag 11 november 2014

Tisdag - viktresultat.

Då var Tisdsgen kommen och då ska jag väga mig. Trodde vågen skulle visa antingen +-0 eller upp några hekto men icket. Tant har gått ner 1 kg enligt båda vågarna! Riktigt gött i och med att jag spenderade hela (om inte lite mer dessutom) veckobonusen i helgen! Så nu ligger jag på 74,7 kg! Blir så jäkla glad när det vecka efter vecka blir resultat!! Desto mer motiverad också! Nu har jag gått ner totalt 9 kg sen start, och har "bara" 9,7 kg till önske(dröm)vikten.

Ny viktväktarvecka, förhoppningsvis lyckas jag hålla sötsuget i schack även denna vecka!

1 kommentar:

Camilla sa...

Bra jobbat! Själv har jag en rutten vecka av olika anledningar, så just nu pausar jag VV lite...men så har jag ingen brådska att gå ner mina sista två kilon heller. :)