onsdag 5 mars 2014

Sweet.

Jag tycker fan att dessa dag-veckor rusar förbi. Gårdagen vart ju väldans trevligt. Mamma mötte upp mig i Älvsjö efter att jag hade varit på konditoriet och därefter åkte vi och hämtade My på dagis.
Vi hade med oss en glad tjej hem men som blev väldigt trött väldigt fort. Så efter middagen var det bara att byta till pyjamas och därefter lägga lillfisan i säng. Efter det gjorde jag och mamma i ordning en av Linas måltider. Rostade rotfrukter med biffar + schalottenlökssås till. Väldigt gott! Och därefter glufsade vi i oss en varsin semla. Det ÄR ju stor skillnad på konditorisemlor och dem som säljs på Ica/Coop...

Mamma åkte hem en stund efter fikat och då gick jag och la mig. Trött man är på kvällarna alltså. Måste lägga mig tidigt då jag behöver gå upp så fruktansvärt tidigt.

Oh well. Hoppas denna dag flyter på fint.

Inga kommentarer: