måndag 10 mars 2014

Ny arbetsvecka.

Jahapp, lillfisan är på dagis och jag ska strax iväg och besikta Dodgen.
Har tömt och fyllt diskmaskinen, lika bra att få det gjort så det slipper börja lukta här i köket efter gårdagens tacosmiddag... eller ja, det hade det iofs börjat göra redan men vill inte att det ska fortsätta lukta när jag kommer hem sen igen. Grannarna kommer också över på lite fika. Hmm, apropå det så har jag ju faktiskt ingen fika. Men jag tror nog vi klarar oss, annars kan man ju alltid knåda ihop några chokladbollar, hehe.

Fick hem den nya matavfallstunnan och medhörande påsar till. Lyckades precis klämma ihop både den vanliga och matavfallstunnan bredvid varandra så jag känner mig nöjd. Båda är dolda av den fina busken vars namn jag inte kommer på just nu...

Lite vårblommor har vi fått på tomten också, mycket trevligt. Får ta och kratta undan det lilla av löv som vi har kvar på baksidan av huset. Såg att det fanns en del när jag rensade här om dagen.


Inga kommentarer: