tisdag 25 mars 2014

Seriekväll.

Jahapp, då var den här dagen nästan slut... jag kommer inte orka så länge till med tanke på hur natten var. My ligger i sängen efter att ha haft en rolig badstund med Nils.
Får se hur natten blir, har inga direkta förväntningar på att den blir bra.. I morgon bitti ringer jag till vårdcentralen för att få nåt slemlösande/hostdämpande till lillfisan. Hostan blir liksom inte bättre.

Just nu slötittar jag lite på Walking Dead. Avsnitt 15 på fjärde säsongen. Avsnittet innan hade ett hemskt slut tyckte jag.. nån som sett det?
Har sett ca 17 minuter av det nuvarande avsnittet och det har mest varit ointressant snack... Hoppas på att nåt händer nu. Just ja, måste ta en titt om det kommit ut några nya avsnitt av American Horror Story.. Det var typ hundra år sen jag såg den serien... den blev lite tråkig där ett tag, hoppas på att det vänder, om det nu finns några avsnitt ute.

Inget intyg i dag heller. Ringde läkaren för att kolla om hon postat det och/eller om hon skrivit fel adress men icket. Hon postade det i Fredags till rätt adress. SÅ FAN om det inte kommer i morgon. Hon skickade iväg en kopia i alla fall, ifall det andra skulle kommit bort på posten. Det var snällt.

Nu hinner jag inte skriva mer, det börjar hända saker och ting här :-)!


Inga kommentarer: