måndag 24 mars 2014

Bli av med sötsuget.....

Lillan ligger i sängen och jag sitter här i soffan med Björn och är sötsugen. Sitter fast i ett jävla sockerträsk just nu och måste bli av med skiten... blir ju bara värre och värre annars. Lite kaka här, bulle där, lite godis och chips också... Det blir rätt mycket till slut.
Så nu får det endast bli té och frukt om det ska vara nåt sött. Punkt slut.

Tror ni jag fick brevet jag väntade på då? Icket. Arbetsgivaren ringde dock och sa att hon hade pratat FK om att det egentligen räcker med det papper vi skriver och skickar in gemensamt, men att skicka med ett intyg vore desto bättre. SÅ, nu hoppas jag på att det där intyget kommer i morgon istället. Annars blir jag faktiskt lite ledsen..... Det som är skönt dessutom är att det inte skiter sig ekonomiskt då bolaget betalar ut lön tills jag får pengar från FK, väldigt skönt att veta om det i alla fall.

Aja.. Jag och Mysan har haft en bra kväll. Bus och lek tillsammans. Hon har varit på så gott humör även fast hon vaknade så tidigt i morse. Nu fick hon somna en timme senare än vanligt dessutom, hoppas på att hon vaknade lite senare i morgon. Återstår att se.





Inga kommentarer: