söndag 9 mars 2014

Favoritfilm.

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, man får passa på medan lilla älsklingen sover. Har dock lite svårt att slita mig från en av mina favoritfilmer som jag inte sett på evigheter.. Titanic. Hittade den på Ica Maxi i går. Kunde inte låta bli att köpa den. Nåja, får se fortsättningen i morgon kanske.


Det lilla knytet lever om allt mer i magen. Har känt flera sparkar i dag (och i skrivande stund faktiskt) och nu är jag rätt säker på att det är just det jag känner. Tyckte dessutom att jag kände av en "vändning" då det vart en underlig känsla i magen som jag bara känner igen från när My låg i magen.
Och så har foglossningen (bäckenuppluckring) kommit igång på mig nu också... not so fun, men vad ska man göra..? Hoppas på att det blir en lindrig sådan denna graviditet.

Nä, duschen var det.

Inga kommentarer: