måndag 10 mars 2014

I dag gav jag upp!

Efter att jag hade fikat med grannarna i dag så åkte jag mot jobbet, men innan det hade jag lite dötid och passade på att kika inne på H&M. Där hittade jag en top och ett par snygga mammabyxor. Perfekt att jag köpte dem just i dag, för nu pallar jag nämligen inte att gå runt i mina vanliga jeans längre. Dem skär in i magen för mycket nu, så i dag gav jag upp! Gick in på muggen hos brukaren och bytte byxor och fan så mycket bättre jag mår nu. Ingen magknip. Pheow.

Bussen kommer om först 8 minuter. Har redan väntat i ca 7 min. Lite drygt det här väntandet... men vad ska man göra? Vare sig jag tar bussen eller tunnelbanan så är jag framme samtidigt.. och buss är ju alltid bekvämare att åka.

Nu ska jag spela lite WF så jag inte dör av tristess!

Inga kommentarer: