fredag 15 mars 2013

Väntade i ca två timmar...

Så länge blev jag kvar i Högdalen.. LIIIITE SEGT.
Eller jo, Björn kom ju kort efter att jag ringt honom, men startkablarna han hade tatt med funkade inte alls, så han skulle ner till Statoil och köpa nya men de hade självklart inte några där. Så han var tvungen att skynda sig till jobbet då han hade möte och bad mig gå till Speedy istället som fanns där vid centrum, och självklart kunde de inte hjälpa till, utan Kjelle (en av Björns kollegor) kom och räddade mig, bilen startade direkt! Fuckin' underbart säger jag bara. Och jag tänkte att jag vågar fan inte ställa bilen i Bromma där jag ska vara om en timme, tänk om man blir ståendes där med, så jag åkte till Björns jobb och kidnappade Audin istället.

Aja, har hunnit duscha men känner mig fortfarande frusen, inte mycket att göra åt just nu (eller jo, att sätta sig på den soligaste platsen vid bordet förstås, haha), har slängt in lite tvätt i maskinen också, skönt att få bort dem där stora smutshögarna..

Måste nog förbi affären eller nåt efter jobbet också, måste köpa nåt som jag kan äta till lunch imorrn, blir lite segt att överleva på en naturdiet-shake och banan hela dagen.

Skulle lätt kunna somna nu, känner mig heeelt slut. Men ska nog kolla vad jag hittar för recept på nätet till fläskfilén som ska tillagas, kanske blir det matlåda över utav det, om Björn inte äter 3 portioner förstås, haha.

Inga kommentarer: