måndag 11 mars 2013

Långa arbetspass.

Känner att jag börjar tröttna lite på dem, alltså mina 10-timmarspass... Idag kände jag mig helt slut efter 9 timmar. Hoppades på att den sista timmen skulle gå fortare än fortast, vilket den gjorde som tur var. Det är fan tuffare med dessa långa dagar sen man fick barn, man sover liksom inte ut på samma sätt..
Hoppas, hoppas överklagan föräldrarna skickat in kommer snart så vi kan göra schemaändringen.

Jag har precis tatt mig ett bad, kände mig så frusen för en stund sen medan jag väntade på Björn, som fortfarande inte dykt upp. Men han skulle komma hem snart, och med nå mat, orkar verkligen inte ställa mig vid spisen ikväll.

Såg i kalendern att jag bjudit hit en polare på Onsdag men jag vet fan inte om jag orkar det, och träningen är mer prioriterad under veckan då jag verkligen inte hinner i helgen pga jobb.

Tänkte precis säga att det ska bli skönt med sovmorgon men så blir det förstås inte då vi har lillfisan som väcker oss, haha, och träning som ska utövas efter att man lämnat henne på dagis.
Nä, nu ska jag kolla om jag hittar nå intressanta pass man kanske kan gå på...

Inga kommentarer: