söndag 10 mars 2013

Kryssningen.

Idag är man mer människa kan jag bara säga. Tror nästan jag sov i 12 timmar!
Just nu busar My runt, vi har precis kollat på lite "Pippi Långstrump på de sju haven".
Björn är iväg på rinkhockey och kommer nog hem om nån timme eller så. Sen tänkte jag att vi skulle gå ut en sväng i det fina vädret så Mysan (och vi med förstås) får i sig frisk luft.

Kryssningen var jätterolig. Vi pratade med allt och alla, dansade, drack drinkar, ramlade, spillde dricka (jag så klart), så som en kryssning ska vara, haha. Det var Jenny som ramlade ner för trappan, shit var vi skrattade första gången hon ramlade, alltså inte direkt men efter att vi märkte att hon inte skadat sig, hutlöst roligt, sen skulle hon ramla två gånger till också! Bortamatch fick hon till också. Skönast är ju det att man inte har så långt att gå hem, tror vi gick och la oss vid 5 på morgonen, Jenny kom två timmar senare och då vaknade Therese till och blev världens kissnödigaste och sa att jag skulle fälla ner den andra sängen på momangen varav jag börjar krafsa på sängen ovanför mig som jag typ fick ner fem minuter senare (minns inte ett piss av det där). Sen skulle vi minsann upp klockan 11, uscha, hade lätt kunnat sova tills vi var framme men fröken Jenny är minsann en rastlös själ. Köpte inte så mycket på båten, lite godis och ett armband/halsband till Mysan. Så en krysssning med dessa två damer ska nog göras om igen!

Jättefin bild på mig och Tessan.
At the dancefloor.
Jenny hittade sitt ställe att sitta på i rökrummet, haha..
Therese och hennes ragg, haha, nädå, han var på oss hela kvällen om att dansa..!
Sen hittade ett grabbgäng oss, han till höger var sjuuuuuukt jobbig!
Nä, nu ska jag gosa lite mer med min lillfisa. 



Inga kommentarer: