måndag 18 mars 2013

Sovdags?

Ögonen börjar redan gå i kors. Kanske är det för att jag vet att jag ska upp vid kvart i fem imorrn bitti. Ingen bil imorrn med andra ord. Kommer börja Tyresö och sen vet jag inte var jag slutar då brukaren ska på återbesök på sjukan och då det kan ta sin "lilla" tid.

Idag har tålamod återigen vart A och O. Man känner inte att man har mycket av den varan kvar när man kommer hem, haha. Skönt att Mysan var på lika glatt humör som vanligt, man blir så glad av att se henne, våran lilla skatt.


Träning denna vecka då? Det varken hinner jag eller orkar med förrän på Torsdag (lite ångest att inte få röra på kroppen ordentligt på... 5 dagar, helgen inräknat också) förmiddag innan jobbet. Sen tänkte jag träna på Fredag och Söndag tror jag, så slipper det bli 3 dar på raken.
I helgen har vi för övrigt inte mycket planerat. Skulle vilja tvätta bilen, den är ju skitigare än skitigast, apropå bilen ja.. den ska få en ny ruta på Onsdag, yaaaaay! Så då kommer den vara extra körduglig framöver. Strålkastarna måste justeras också, men det kan nog till och med jag få göra i helgen kanske?

Testade för övrigt på att göra köttfärslimpa för en stund sen, och med lök (!!) i också, har en sån där "hackare" från IKEA och den funkade galant. Trodde att löken skulle smälta ihop med köttfärsen men icket, knaprigt som bara den, och jag gillar fan inte sånt alls, så matlusten försvann med desamma, tills jag kom på att jag faktiskt hade en liten bit pizza kvar i kylen sen helgen, tur det, annars hade magen kurrat nu..!

Nä, nu har jag druckit upp mitt té, borsta gaddarna ska jag och sen hopp i säng!

Inga kommentarer: