tisdag 5 mars 2013

Hem ljuva hem.

Nu sitter jag här vid datorn medan både Mysan och Björn sover.
Brukar känna att jag behöver varva ner lite efter jobbet. Sprang nästan hem då jag tyckte det var så kallt.
Då piggnar man allt till.
Så nu dricker jag lite té och så har jag ätit några mackor.

Funderar starkt på att bara ta det lugnt imorrn bitti. Lämna My på dagis och sen faktiskt ta lite sovmorgon, eller vad man kan kalla det. Ska ju hämta mamma i Liljeholmen imorrn, hon ska operera ena handleden så hon åkt på karpaltunnelsyndromet, så det är bra om hon får skjuts hem. Så jag kommer några minuter senare till jobbet och det var okej för min kollega.


Skulle egentligen behöva ta ett varmt bad för att bli varm i kroppen, men det orkar jag fan inte, och dessutom tror jag att vårat superstora täcke fixar det.

Så, nattinatt på er!



Inga kommentarer: