tisdag 26 mars 2013

Grannen hämtade.

Idag när jag var på väg till jobbet hörde Julia av sig. Våran granne mitt emot vars son går på samma avdelning på dagis. Vi skulle hem till henne efter att jag slutat jobba och hämtat Mysan, men hon erbjöd sig att hämta My när hon hämtade sig son, och det var jag inte sen att tacka nej till då vi ändå skulle dit. Hämtningen hade gått jättebra, i princip tyckte Julia att My nästan hade klätt på sig själv, och båda satt jättefint i vagnen på väg hem, Anton höll i Mysan stenhårt, hehe. Gulligt.
Sen kom jag över och så fick barnen äta medan vi vuxna gaggade på, sen vart det mer bus och så bjöd Julia även mig på några våfflor, smaskens. My fick Antons stövlar som han växt ur, jättesnällt! Och inte bara ett par, utan två! Hon fick sätta på sig dem och så klampade hon runt med stövlarna inomhus och var hur nöjd som helst.

Nu ligger hon och sover i sin säng och jag funderar på att plocka undan lite här i köket... Sen funderar jag faktiskt på om jag inte ska lyxa till det lite ikväll genom att ta ett bad...


Inga kommentarer: