torsdag 21 mars 2013

Kettlebell.

Det tog ett tag för mig att testa kettlebellen jag fick av Erica och Nicklas men nu har jag testat den lite. Ska se till att öva lite mer med den så man får in det rätta svinget. Dessutom ska jag leta upp lite fler övningar, känns som bra träning, hela kroppen samtidigt istället för bara en muskel i taget. Men hittade en video på Youtube där jag såg mer ordentligt hur man gör för att göra rätt så att säga.



Det blev 50 minuter cardio. 10 minuter uppvärmning och sedan 40 minuters intervallträning på löpbandet. Shit, jag är verkligen helt dyngsur när jag är klar, haha...
Sen körde jag lite squats, utfall, lite mage och slutligen rygg.
Kommer nog kännas av i rumpan imorrn, haha..

Nu har jag precis druckit min proteinshake, Whey's päron&vanilj. Fan vad äcklig den är. Köp inte hem den säger jag bara.. smakar typ, kräks.

Dags för en dusch.

Inga kommentarer: