lördag 30 mars 2013

Bra betyg.

Nu har jag inte testat på den här tandkrämen länge, men jag kan ju säga att känslan igår kändes väldigt bra, den smakade fräscht och så "löddrade" den inte lika mycket som andra tandkrämer vilket jag tyckte var rätt skönt. Och för en stund sen när jag gick upp så kändes tänderna fortfarande "fräscha", sällan har jag den känslan på morgonen må jag säga. Så den får faktisk väl godkänt, säger jag till att börja med, har ju bara testat den en gång än så länge... Och tandborsten kändes också väldigt bra, många års forskning ger resultat.

Nu var det emaljen jag testade men all-around protection täcker alla dessa områden : hål, tandkött, plack, känsliga tänder, emalj, tandsten (me like!), vitgörande och andedräkt.
Som sagt, ska testa på lite mer, och så ska gubben min få testa tandkrämen idag också, och andra dar då vi nu kommer använda den här ett tag framöver.

1 kommentar:

Therese sa...

Johan bor i Vällingby!! Sjuuukt långt haha
men tur att vi båda har bil iaf så det går rätt fort ått åka ändå...O när man är så kär som jag är så är det värt det!!! ;) ;)
Skitkul att Nina hörde av sig! Jg blev så chockad för jag haade verkligen tänkt på henne tidigare på dagen. Åsså skickar hon sms samma dag liksom...Vi ska träffa nästa gång jag är ledig, nu blir det ju en del jobb och då orkar jag liksom inte. Men det förstod hon.
Ska bli kul att få träffa lilla Melissa också!

men nu när jag ser alla bilder på My så saknar jag henne som tusan!!! Min lilla Mysan!
Vi måste styra upp någonting! Sjukt svårt när båda jobbar som galningar men en liten fika borde ju kunna gå o ordna tycker jag!

Glad påsk på er fina familjen!!!
kram