lördag 2 mars 2013

Dålig på att fota.

Den här dagen har varit helt underbar.
Först morgonMys. Sen gymmet. Därefter sova en stund. Sen lite shopping. Och efter det, middag hos syrran.

My sov ju i härliga tre timmar så hon orkade vara vaken till typ åtta ikväll. Då hann man hänga med syrran och Micke en stund. Hon bjöd på rotsaker i ugn till kassler med ost och god vitlökssås. Riktigt smarrigt. Därefter gottade vi till det med en varsin sjukt god munk och té. Oj oj vad Mysan röjde runt också. Jag tog en allergitablett i hopp om att slippa allergichocken dan efter som jag råkat ut de två senaste gångerna jag varit hemma hos nån med katt.

Jag hittade skorna jag skrev om förut, en storlek för stora, men de kändes helt ok. Sen hittade jag även träningsbyxor, några t-shirtar och proteinpulver.

Jag är för övrigt sämst på att ta bilder just nu. Glömmer helt enkelt bort det. Tråkigt när man inte har nya bilder att lägga upp på bloggen när man skriver via datorn.

Men men. Nu ska jag försöka mig på att läsa en bok som jag fått låna av brukarens mamma. "Femtio nyanser av honom", nån som läst eller hört talas om den?

Inga kommentarer: