torsdag 21 mars 2013

Utsövd?

Sitter här och äter frukost medan Mysan röjer lite, och känner mig rätt pigg faktiskt.
Om en stund ska jag lämna henne på dagis och sen åker jag till mitt andra hem, gymmet.. inte för att jag varit särskilt aktiv där den senaste veckan..

Kollade datumet på när Blodomloppet går, en Tisdag... varför en Tisdag för? Nån helgdag skulle ju varit mycket bättre. Orka ta ledigt för att springa ett lopp, not my cup of tea.

Har börjat läsa "Femtio nyanser av honom" och igår hade jag helt ärligt svårt att släppa boken. Satt dessutom här i köket så det gick liksom inte att bli sömnig på samma sätt som när man ligger i sängen. Kom på mig själv med att småle rätt ofta. Den handlar om en kvinna som aldrig fallit för en man och som helt plötsligt träffar denne Mr. Grey som inte bara är skitsnygg, attraktiv och rik, utan som också är lite skrämmande. Han har nån sorts mörk hemlighet som hon får reda på så småningom... och ja, längre än så har jag inte kommit. Funderar faktiskt till och med på att ta med boken till jobbet så man kan läsa på bussen och tunnelbanan, haha... den ni, det händer inte ofta.

Och det finns visst inte bara en bok... utan tre! Får se om jag lyckas plöja genom denna, har bara ca 450 sidor kvar att läsa, haha...
Igår barnsäkrade vi hemmet lite mer som sagt och imorse försökte My öppna lådorna, det var inte en nöjd fröken då kan jag tala om för er.

"Den här var extra svår att dra ut idag.. ggnrrffppph!!"
"Fasiken morsan, vad har ni gjort?!?!"
Nu ska jag borsta tänderna, klä på oss och sen knata iväg till dagis. Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: