torsdag 14 mars 2013

Ojdå.

Hehe, ovanligt, men såg att jag inte bloggade alls igår..
Jag har i alla fall precis städat klart hemmet! Skrev en lapp till Björn att han får bädda rent i både våran och Mysans säng och slänga in lite smutstvätt i maskinen.
Innan det har jag tränat. Det blev 45 minuters cardio. Hade velat köra lite styrka men glömde (kom på det när vi var fullt påklädda) det när vi skyndade oss till dagis.

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch.
Sen iväg och jobba. Imorrn är jag ledig, då är det fullt på schemat ändå, haha..
Lämna My på dagis, träna, Dermacare, hämta My på dagis och sen träffa grannarna, men kul ska det bli.
I helgen jobbar jag, mindre kul faktiskt, ogillar att jobba helger.. Kommer bli så att jag hinner gosa en stund med Mysan innan jag ska till jobbet och sen tror jag hon hunnit lägga sig när jag kommer hem :-(.

Nä, duschen var det!

Inga kommentarer: