söndag 3 mars 2013

Time for bed.

Ska alldeles strax göra i ordning mig för sängen. Dagen har varit helt underbar igen.

Först Mymys under dagen. Sedan åkte vi till Jakobsberg och träffade Martina, vi som inte träffats på år och dar. Och det var skitkul att träffa henne igen. Allt var som när vi hängde som tonåringar igen. Stora skillnaden är förstås att jag har barn och att hon väntar sitt första om ca två veckor! Var lite nervös först men det släppte rätt fort efter att jag och My klev innanför dörren.
Vi hann prata och fika lite även fast jag fick jaga Mysan för fullt.
Får se när vi ses nästa gång och om hennes bebis kommit till världen än..

Sen skyndande jag mig hem då Lillian skulle komma över, och det hade hon redan hunnit göra innan jag hann hem. Vi åt middag som
Björn tillagat och så såg vi lite film. Björn fick denna fina bild! Visst har hon talang??!!




Så, borsta tänderna var det!

Inga kommentarer: