måndag 4 mars 2013

Proteinpulver päron&vanilj.

Alltså, imorse hade jag svårt att få i mig gröten och nu har jag svårt att få i mig proteinshaken....
Gröt tycker jag om men förra året i början på mammaledigheten när jag började äta gröt med äppelmos på morgonen så blev jag dålig en morgon och ja.. kräktes helt enkelt.. och inte bara en gång. Sen dess har jag lite svårt för gröt, kanske mest den kombon, har iofs inte testat med lingonsylt.
Och nu försöker jag trycka i mig en shake med smak av päron&vanilj och jag kan ju säga att den är allt annat än god. Vet inte om jag råkade ta för mycket vatten eller vad som hände, men just nu är den fan inte god.... Jaja, bara att trycka i sig så musklerna får sitt denna gång.

I love them shoes, kändes asbra att springa i dessa!
Blä.
Träningen gick väldigt bra. Sprang och gick i intervaller i 45 minuter och så körde jag biceps + mage. Måste fan hitta nåt professionellt träningsschema. Och nej, jag tänker inte anställa en PT, de är ju svindyra..!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag slänga in lite shit i bilen som ska källsorteras och annat som ska till återvinningscentralen och så tänkte jag dra förbi centrum och hämta ut min Glossybox. Undrar vad som kommer i paketet denna gång!? Alltid lika spännande.

Apropå spännande, jag och Björn spelade på Lotto i helgen. Tyvärr blev det ingen vinst, men ska man ha en chans att vinna så måste man försöka. Vi är med på dragningen på Onsdag också, sen tänker jag allt slänga in nån rad till om ingen vinner storkovan på Onsdag.. tänk, 224 miljoner... hur sjukt mycket pengar är inte det!??!

Inga kommentarer: