tisdag 12 mars 2013

Ett gammalt par passar!

YES!YES!YES!YES!YES!YES!YES!YES!YES!
Hittade ett par jeans i garderoben som jag fick på! Äntligen säger jag bara, som jag testat dessa byxor till och från och hoppats..
Dem sitter som skit över magen men det skiter jag i, jag fick på mig dem och sen kan man ju ta vad man vill över. Har några par till men det krävs lite mer viktnedgång för att de ska passa, men jag fortsätter att köra på! Har ju ingen fungerande våg nu heller, så man får testa lite byxor som stått och dammat alldeles för länge!
Ska ju med brukaren till Spanien i sommar, så det vore inte helt fel om magen vore lite mindre tills dess.

Det blev ca 40 minuter på löpbandet, intervaller. Sen körde jag lite blandade muskler, lite mjukstart denna vecka. Ska träna på Torsdag och Fredag igen tror jag. Imorrn hinns det inte, då ska man hämta lillälsklingen på dagis och därefter kanske få besök. Känner mig helt klart piggare nu än vad jag gjorde igår, men å andra sidan har jag inte jobbat än.

Kände att jag behövde en färgklick, det blev rätt svarta/gråa kläder idag, så jag målade naglarna rosa, hehe. Den färgen har jag aldrig testat men det blev rätt läckert.


Ska ta och dricka upp mitt té och sen åka iväg och jobba. Ha en bra dag i solen!!

Inga kommentarer: