onsdag 27 mars 2013

Bra bemötande.

Igår kväll kom Hemglassbilen och gissa vem som vaknade av bilens melodi? My så klart. Så jag skickade ett mail till Hemglass och frågade om de på nåt sätt inte kan flytta tiden så den kommer tidigare, så My inte behöver bli väckt varannan Tisdag efter att ha somnat (och nej, bilen kommer 19.15, så länge kan jag inte hålla min lilla tjej vaken) och fick ett trevligt bemötande av en Stefan på Hemglass konsumentkontakt. Så vi får ju hoppas på att de kan tidigarelägga rundan här så min lilla älskling slipper bli väckt, det är lite frustrerande ur föräldrasynpunkt också, speciellt om man hunnit hoppa i badet eller duschen.....


Ska alldeles strax hoppa in i duschen. Det blev en timmes cardio på gymmet. Mycket fokus på det just nu, haha... Snart tröttnar jag väl på det och behöver bygga lite muskler igen. Nästa träningsdag blir nog inte förrän på... Söndag tror jag. 

Oh well, duschen var det nu innan det börjar lukta urk om mig, sen ska jag koka lite té och sätta mig ute i solen och lapa lite sol.


Inga kommentarer: