lördag 16 mars 2013

Lördag morgon.

Björn och My åkte hemifrån precis. 
Han ska ha personalmöte idag (varför han valt Lördagsmorgnar har jag ingen aning om, personligen tycker jag att det är bäst att ta ett möte när man är på plats, vare sig man jobbat en hel dag eller inte).
Så han ska släppa av My hos farmor och farfar.

Jag behöver inte åka förrän om en timme, mer till och med.
Hade velat sova lite till men det gick inte så Mysan var gnälligare än vanligt idag.

Solen skiner fint ute men det är SVINKALLT. Måste till och med kolla hur kallt det är... -11 grader, inte konstigt att jag höll på att frysa ihjäl bara jag vinkade iväg mina älsklingar vid dörren!

Vad ska ni göra idag?? 
Jag ska som sagt jobba, men funderar på om man ska plocka upp syrran och Micke på väg hem (Jenni och Micke, hör av er under dagen om jag ska plocka upp er och fundera ut nåt ni vill äta), så man kan äta nåt gott och sen se på film eller annat trevligt.
Hmm, undrar vad man ska äta också, känner mig inte sugen på varken köttfärslimpa eller fisksoppa...

Got to göra i ordning mig lite nu.




Inga kommentarer: