tisdag 5 mars 2013

Lite lugnt i stressen.

Då har jag precis tryckt i mig tre mackor, kanske inte var så bra...
Aja, tränat har jag hunnit med, det blev 30 minuter intervall på löpbandet och bröst + rygg.
Sen åkte jag raka vägen till Ica Maxi och storhandlade själv. Och därefter åkte jag och hälsade på Jenny, Alex, Noah och deras nytillskott Molly.
Hon är en riktig gobit, nästan så man ville äta upp henne! Fick gosa lite med henne, hihi. Bebisgos är mysigt gos!  Hann busa lite med Noah också innan jag behövde åka hemåt. Han är ju för go' han med.
Hoppas på att familjen F hittar hus här i Sthlm snart, för just nu bor de i Karlsborg, lite svårt att ses då..

Lilla lilla Molly.
När jag kom hem så slängde jag in kyl- och frysvarorna dit in i, ja.. kylen och frysen så klart. Ska ta och tömma min träningsväska också, lär ju inte lukta mumma där om jag glömmer bort det.

Ska passa på att packa upp lite mer grejer nu när det finns lite tid kvar innan jag behöver åka till jobbet.
Ha en bra Tisdag!!

Inga kommentarer: