onsdag 18 januari 2012

Värsta serierna.

Det är fan "Hem till gården" och "Våra bästa år". Jag byter kanal omedelbart oavsett vad jag kan vara upptagen med!!
Tål fan inte skiten. Blä. Usch. Kräks.




Idag har jag iaf fått lite gjort. Har plockat undan och dammtorkat med My i selet. Den är fan guld värd den där!
Nu ska jag försöka söva henne lite med mjölk och sen försöka mig på att ta en dusch. Blev ingen dusch igår då lilltjejen hade magknip hela dagen och var som en fästning, så jag känner mig lagom fräsch just nu..

Hoppas på att hon slipper få så ont i magen idag som igår.

2 kommentarer:

THerese sa...

Haha jag hatar de serierna också!
Eller inte Hem till gården kanske...Men våra bästa år suger getba**e!!!

Trollet sa...

Jag tycker tvärtom mot föregående talare. Jag hatar inte Våra Bästa År men Hem till gården suger getba**e!!!