onsdag 18 januari 2012

Kläderna sitter som skit.

Håller på att bli galen här hemma när jag ska hitta kläder man ska ha på sig för dan.. Är verkligen mitt i mellan vikten mellan graviditeten och min normala vikt och det SUGER BALLE.
Gravidkläderna vill man inte direkt ha på sig längre. Och alla mina andra kläder passar igen men ser verkligen ut som skit på..



Pratade nyss med Björn, han frågade hur dagen hade varit och jag sa att den vart ok, men att jag var förbannad över det jag precis skrivit om, "jaha, var det inget värre än så".. Han menade på skrikig My men det är ju inte samma sak. Hon må skrika och gapa men jag blir ju inte förbannad på henne på samma sätt som när inget passar. Då har jag lust att slita i håret eller kasta kläderna och sätta på mig mjukisar bara för att!

Aja, dags att börja med nån diet kanske..
Funkar ju inte med promenader då jag inte har motivationen till det alla gånger, finns ju roligare saker att göra så som träffa vänner och /eller sova när man inte fått sova nåt under natten!
So what do eat..? Skippa onyttigheterna, I know. Men nåt annat också. En soppdiet kanske..?


Om några timmar kommer Björns familj över och nån kusin till Björn som jag inte träffat.
Hoppas jag känner mig lite gladare då.

Inga kommentarer: