lördag 14 januari 2012

Jag trillade dit..

Handlade både godis och fika idag..
Och kommer säkerligen att smälla i mig båda ikväll.





Vi var till Skärholmens centrum och köpte ett fotoalbum till My som man kan fixa och dona i själv. Så köpte vi guldpenna, glitter, lim och fina vintage-klistermärken.
Det blir nog skitbra det där.
Sen handlade vi lite mat och onyttigheter på Kvantum och jag måste klaga lite på deras kundvagnar (höll på att skriva barnvagnar..!), man kan inte sätta fast bilbarnstolen ovanför stolen i kundvagnen, det suger rätt hårt då man inte får plats med så mycket mat i kundvagnen pga det. Dåligt Ica Kvantum, dåligt.

Just nu vaggar jag My här bredvid mig som fortfarande ligger i bilbarnstolen (helt otroligt förresten va fort hon däckar så fort man går iväg med henne i bilbarnstolen, innan kan det vara protester men så fort man lyfter upp den så blir det typ tyst!), så hon sover liiiiite till. Björn har åkt iväg till gymmet och kan förbränna lite kalorier så han med gott samvete sen kan äta sitt Lördagsgodis till skillnad från mig. Bajs.

Vart tog min "nyttigare 2012-motivation" vägen??
Hoho! Har nån sett den??

1 kommentar:

Camilla sa...

Man måste få synda ibland, vad trist livet vore annars :D SJälv dricker jag viiiiiin..jädrans lättpåverkad nuförtiden...

Har inte provat de där nallarna än, but i will! Tyckte bara det lä så himlarns kul att jag var tvungen att lägga ut det :D