tisdag 24 januari 2012

Jävla magknip....

Sitter här ensam men lilltjejen som äter, igen. Hon har haft magknip sen vi kom hem och NU kom skiten ut med råge! Va skönt, allt kom nog inte ut men en hel del!

Vi har hängt med Therese idag. Hon har varit ledig idag så vi möttes upp i Skärholmens centrum och tog en fika/lunch där. Sen knatade vi runt lite och letade efter några skor till henne men vi hittade inga där så vi for till skoaffärerna i Kungens kurva istället och där hittade hon ett fint och billigt par.
Därefter åkte vi hem till mig och softade lite, och äntligen fick Therese se henne vaken (läs; skrikig).
Trevlig dag och kul när andra lediga mitt i veckan och kan hänga med oss.

Syrran som va här i Torsdags försökte lindra magontet lite..

Får se om fröken får upp en del av maten när hon är klar, blir lätt så när hon har magknip. Nix, inget kräks blev det, har hunnit gå ifrån  bloggandet och bytt blöja..
Imorrn ska jag försöka kolla på en skötväska via Blocket som är större än vår nuvarande, om hon kan och har tid att visa upp den.

Nu ska jag gulla lite med min älskade söta dotter!
Bye for now!



1 kommentar:

Jenni sa...

Aj aj för hennes magknip :(:(
När du skrev först om therese så trodde det var hon på bilden..tänkte jävlar vad hon har gått ner :) Sen förstod jag vem som var på bilden :P Vilken konstig min jag ser ut att ha :) Nej men jätte mysigt att få hålla kära lilla my, även om hon skriker!!!:)