fredag 13 januari 2012

Sova lite?

Om lilltjejen behagar att somna om efter matningen så kanske även jag kan få ta en liten tupplur...?
Björn ska ner till tvättstugan om en stund och hämta upp tvätten, så jag slipper gå ner sen ifall man lyckats somna. Så får kläderna helt enkelt torka hör hemma denna gång.

Kolla dom axlarna, ser hon biffig eller biffig ut? :-D

Just nu känner jag mig sjukt trött, kan ha att göra med att jag inte passat på att sova nåt på dagarna när lillen sover, lite svårt dock när man vill göra annat än klättra på väggarna hemma.

Shit va blöjor det går åt vissa dagar förresten.
Man torkar bort kiss och bajs och när man placerar den nya blöjan under stjärten så kommer det antingen mer kiss eller bajs, haha..

Blir förresten inget skolbesök idag, brukaren blev hemma idag, så jag hälsar på i skolan nästa vecka istället.
Nä, nu måste jag sluta skriva då ögonen går i kors.

Inga kommentarer: