måndag 30 januari 2012

Tröttmössa.

Jag har ångrat mig,
Vi sover nog fan i soffan inatt, My får allt ta den korta sidan!
Jag brukar ju alltid gå hit ut för att amma då jag tycker det är bekvämare här i soffan än i sängen.
Och satan i gatan vilket lass hon fick till i blöjan idag, det hade inte kommit nåt på hela natten och dagen men kom för ca två timmar sen och så mycket så det till och med läckte ut i one piecen! Och apropå bajs så kommer det mer i skrivande stund.

Och nu är alla kläder tvättade!
Såååå skönt.
Det var väldigt trevligt att syrran kom förbi en sväng.
Hon köpte med sig Findus mjölkfria kanelbullar, lyckades söva My i famnen och hjälpte mig med lite grejer, tack!

Om My somnar sen när jag bytt blöja så slänger jag fan också in handduken, vill inte vara übertrött sen när hon vakmar igen bara för att jag insisterat på lite egen-tid.
Så nu blir det till att borsta tänderna och ta ur linserna!


Inga kommentarer: