onsdag 25 januari 2012

Såld!

Nu sitter vi tjejer här i soffan och myser..
Kollar på Stockholms tunnelbana om det programmet nu heter så, och just nu knatar dom nere vid min gamla tunnelbanelinje, den blåa linjen, bodde i Rinkeby i 19 år bara...

Ska snart försöka hoppa i säng så man får lite sömn inatt med, måste bara få My att somna ordentligt först. Jo, jag tjackade Skip hop-skötväskan jag kollade på i Täby, den verkade riktigt najs med alla fack och en skötbädd, känns som att allt och lite till kommer få plats i den!

Vi hann även knata runt lite i Täby centrum också. Åt middag där och handlade flera shakers så Björn kan dricka sina proteindrinkar och jag mina naturdiet-shakes.

Så, nu sover hon tillräckligt bra för att kunna lägga ifrån henne. Leker vänsterhänt rätt ofta nu för tiden så det tar ett tag att skriva inläggen...

Och nu vaknade hon så klart... Tror det måste komma ut bajs för att fröken ska kunna somna ordentligt..


Inga kommentarer: