söndag 22 januari 2012

Enklaste nattmatningen ever.




My little darling. Hon ser ut som en jättesöt docka här tycker jag.

Pressade i fredags (flera omgångar) ut en del mjölk som jag ställde i kylen.
Och inatt var det meningen att Björn skulle ta matningen med My men han vaknade inte alls när hon gnällde så jag tog henne i vanlig ordning. Hade inte riktigt hjärta att väcka honom då jag redan vaknat..
Aja, så jag testade på att mata ur flaska och det gick galant! Fröken åt 110 ml och somnade sen väldigt fort. Dock kom det upp lite mjölk men hon vaknade typ inte ens.. Wierd. Jag hade vaknat om jag hade kräkts.
Oh well, nu sussar hon så sött här bredvid. Sjukt snabb matning! Ibland kan man behöva hålla på i två timmar. Fast då brukar iofs magen bråka lite mer också..

Nä, nu ska även jag försöka sova lite. Nattinatt peeps!

1 kommentar:

Camilla sa...

Hon är verkligen supersöt :)

Och det är fascinerande hur karlarna kan fortsätta sova trots att det ligger en bebis och gråter/gnölar medan vi mödrar vaknar så fort barnet vrider på huvudet. Verkar vara så i de flesta familjer...jag tror de bara låtsas sova ibland, haha!