söndag 8 januari 2012

Back to work.

Idag har jag varit på jobbet och hälsat på.
OM det var kul!
Har faktiskt saknat brukaren massor och han blev så där härligt nervös (han blir liksom fnittrig när han träffar folk han gillar eller som han inte träffat på ett tag) när jag kom och det värmde hjärtat.
Det var jätteskoj att prata lite med honom och att han på sitt sätt fick visa vad han fått i julklappar och få höra om hur han hade haft det medan jag varit borta.
Till att börja med hade han fått jättebra julklappar och det var härligt att höra, då han hade varit så duktig och blissat fram julklappslistan på sin ögonstyrningsdator.
Och sen hade han fått sin permobil, den såg jättefint och fräsch ut, dock fattades en display till den och ett program till hans dator så han kan styra permon själv. Hoppas det kommer snart.

Fick tre fina plagg av familjen också, koftan var ju ursöt!

Det var även kul att träffa hans föräldrar, dom är rätt underbara. Satt där en stund och pratade med dom då brukaren ville spela tv-spel (han hade varit tillräckligt social och frågade om han fick gå ifrån :-)). Och så var det ju riktigt kul att visa upp vår fina dotter! <3
Dem ville att vi skulle komma och hälsa på snart igen och det gör jag mer än gärna.
Dock ska jag åka till brukarens skola och hälsa på nästa vecka tror jag. Har ju en del "kollegor" där man vill hälsa på och även brukarens klasskamrater. Får se vilken dag som passar bäst, minns fan inte schemat riktigt.. Kanske passar Fredagen bäst efter lunch?

Aja, nu ska jag dricka upp resten av nyponsoppan (sen lunch) och försöka ta det lite lugnt.

Inga kommentarer: