fredag 20 januari 2012

Bla bla bla..

Syrran är hemma hos oss och har pratat i telefon i fan en halvtimme.. Gaggetigagg gagg..
Hann prata med henne en liten stund nu innan telefonen ringde igen, haha.
My ligger och sover här bredvid i bilbarnstolen, så länge man gungar till den lite då och då sover hon gott däri.

Jag åkte till Kappahl i Kungens kurva och försökte hitta ett nytt par strumpor av dom jag fick från kollegorna på jobbet, det fattades visst en strumpa, men dom fanns inte kvar så dom tog helt enkelt bort "paret" som inte var ett par och gav mig lite pengar tillbaka.
Sen drog jag till Lindex och hittade en body och en tröja till lilltjejen och en halsduk och lite varmare tights. Och så fick jag även en liten Liberolåda med lite smågrejer i, gratis är gott.


Björn blir borta hela kvällen, han ska iväg till Märsta och spela ishockey med ett lag som skapats via hans jobb. 


Nu har syrran pratat klart och är social igen. 





Inga kommentarer: