fredag 6 januari 2012

Varm och kall.

Till att börja med så finns det ett vin på Systembolaget som heter så dom är väldigt gott.
Det kanske man ska smutta på nån dag nu när man får ta sig ett glas nån gång..?
Smakar som äppelpaj med marsansås typ. Jag vet, det låter inte som det godaste men testa och se vad du tycker..!


Jo, jag är för övrigt jävligt varm fast det var kallt ute.
Men åh så skönt med lite frisk luft och att få röra på fläsket. Och så är den friska luften superbra för lilltjejen vet jag.

Snyggast.com va? Haha...

Vågen står just nu på 85,9 kg, vilket är på tok för mycket, men några promenader och inte äta för onyttigt så försvinner dom kilona sakta men säkert tror jag.

Om en stund kommer Björn hem, då får han ta sig en dusch först och sen får han hålla My sällskap medan jag tar en lång och skön dusch. Håret ser ut som skit så det måste också tvättas.
Sen vet jag inte vad som händer ikväll, kanske borde hitta på nåt istället för att dega här hemma as usual.


Nu ska jag försöka passa på att ta en tupplur medan My också sover.. Får se om jag får sova i en sekund eller kanske en kvart?

Inga kommentarer: