fredag 27 januari 2012

Utmaning.

Fick en utmaning från Camilla. Det var länge sen man gjorde en sån här lista!

1. Vad gjorde jag för tio år sedan?
Då var jag tillsammans med exet och bodde i Telefonplan, jobbade i kassa och festade ofta!

2. Vad gjorde jag för ett år sedan?
Längtade som en tok efter en bebis!

3. Fem snacks jag gillar:
Chips (fick mig för ca tio år sen att gå upp 20 kg också, så den varan blir det inte mycket av idag), salta pinnar, cashewnötter, dippa grönsaker och dom där starka majssnacksen (som ser ut som orangea hjärnor) ur naturgodishyllan..

4. Fem sånger jag kan hela texten till:
Dom senaste jag lärt mig är Hell or highwater - Go alone, 3 Doors down - Believer, öööh, sen kan jag... Daft Punk - Around the world (bara en mening genom hela låten, haha!), Avenged sevenfold - Nightmare och No doubt - Just a girl. SÅ! Tur man har Spotify så man kan kolla igenom låtar man kan...

5. Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär:
Ge en hel del till mamma och syster
Köpa ett hus och anställa städare och trädgårdsmästare så man fick tid för annat
Åka utomlands när lillen blivit lite äldre
Skänka pengar till välgörenhet
Shoppa!

6. Fem dåliga vanor:
När man förstör en bra träningsperiod med för mycket godis och annat onyttigt och sen behöver börja om med en nyttig period igen (kan man bara inte lära sig att balansera det där??!)
Att jag har så svårt att be om hjälp
Svårt att hålla i pengar
Att jag så lätt blir stressad!
Och så ska man komma på en femte också.. Hmmm..
Svårt att sluta svulla när jag börjat äta nåt gott (har alltså inga problem att t ex äta tre chokladbollar!)

7. Fem saker jag gillar att göra:
Träna!!
Äta god mat
Hänga med mina underbara vänner!
Lyssna på musik
Partaja (var tvungen att skriva det då det var så länge sen sist man gjorde det!)


8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i, eller köpa:
One piece
Öööh, ska man komma på fler..?
Magtröja, haha..
Haremsbyxor
Latex-/skinnkläder (se bara på hur bra det gick för Ross i Vänner med sina skinnbyxor!)
Foppatofflor, never, never, never!!

9. Fem favoritleksaker
iPhonen så klart
Laptopen
Sexleksakerna måste jag väl säga när "leksaker" efterfrågas, haha.
Hmm, multifjärrkontrollen då, börjar bli svårt att komma på fler saker..
Playstationet

10. Fem personer jag vill se göra den här utmaningen:

2 kommentarer:

Camilla sa...

Haremsbyxorna ja! Att jag inte skrev det jag med! Så fult!

Nadia sa...

Vilken rolig utmaning! Ska jag göra så fort jag får tid :)