måndag 9 januari 2012

Hungrig.

Fan, jag är dålig på att äta lunch, riktigt dålig.
Kanske inte så konstigt att man går ner i vikt när man inte äter som man ska..?

Käkade lunch vid tio och sen var jag upptagen med att sköta om My fram till två ungefär, och därefter skyndade jag mig till Ikea. Man vill ju inte att hon vaknar när man är i affärerna, jobbigt att springa ut till bilen och amma då jag inte kan göra det så värst offentligt än, amningsrum är fine men inte annars..
Och nu är My på väg att vakna hör jag..
Tur man hann göra det man skulle och hem innan hon vaknade som sagt.
Hade velat knata runt med Therese på Ikea men hon behövde fixa sin bil och det tog tid, och jag hade inte så mycket jag behövde på Ikea så det gick på ca 40 minuter att knata runt där och då gick jag långsamt (brukar alltid springa genom affärerna i vanliga fall).

Sen svängde vi förvi Zoovaruhuset och handlade hem middag till Hjördis och en snabbis förbi Björns jobb. Och titta vad My fått från Vianors huvudkontor. Häftigaste nappen i stan!


Haha, ljuddämpare...


Idag ska jag försöka fixa maten, iofs är det mat som lagar sig självt men ändå, inte så lätt om lillens mage bråkar.. Det blir iaf sambalkyckling. Såååå gott!

Inga kommentarer: