tisdag 31 januari 2012

Äckligt!

Om du vill slippa dricka parfym så rekomenderar jag inte Oatly's chokladdryck.
Gillar inte alls smaken ock tycker mig inte ens känna av nån chokladsmak!
Nån annan som testat den och tycker likadant?

- - - - -, så många minus fick den fan av mig... I'm very disapointed!

Oh well. Det ska kännas av att man inte kan dricka mjölk..

Natten gick väl så där, inget skrik direkt men hon vaknade tre gånger, lite segt men men.
Idag ska jag hämta mina skridskor från Louise som jag lånat ut, vill fan åka i helgen! Ska kolla sen om Jenny och Alex vill det.

Zandra kommer till Sthlm den 16-19 Februari också, biljetterna är bokade. Ska bli kul att se henne igen. Förra gången var jag inte i det bästa skicket när jag hälsade på henne (tokförkyld, blev det på vägen dit).
Får se vad vi hittar på för kul då.

Nu har lilltjejen somnat, funderar på att lägga henne i babysittern på gungning så jag kan ta mig en dusch.

Inga kommentarer: